niedziela, 15 września 2013

Sadzimy kwiaty cebulowe

Posadzic jesienia kwiaty cebulowe to bardzo prosty sposob na zaprojektowanie swojego pieknego ogrodu ! Wystarczy kupic cebulki i wsadzic je w ziemie . Im wieksza tym glebiej . Latwym sposobem jest sadzenie cebuli na 3krotna glebokosc jej wysokosci . Wiec jesli cebulka ma 2 cm to sadzimy ja na 6 cm . Tulipany lubia byc sadzone gleboko . Bardzo dobrze im sluzy 0,5 metra ! 
Najlepiej jest sadzic gatunki cebul ozdobnych w gropach  w grupach ! A krokusy pieknie sie prezentuja np na trawniku . Ja uwielbiam dzikie tulipany i kupilem ich bardzo duzo w kilku kolorach ! Posadzilem kolory oddzielnie , ale chyba mi sie troche pomieszalo ;)
Tu na zdjeciu mam tulipany dzikie ktore wygladaja jak krokusy . 
No i jeszcze moje ulubione czosnki ozdobne . Zaczynam je kolejcjonowac . I tu za zdjeciu widac ciekawa odmiane . Tego wlasnie mi brakowalo ! 
Nie moge sie doczekac wiosny by zobaczyc jak kwitna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz